چگونه مدیتیشن روزانه باعث شفای ما می‌شود؟

من نمیدانم که از چه زمانی شروع به مدیتیشن کرده‌اید شاید چندین سال است که مدیتیشن می‌کنید یا به تازگی شروع کرده‌اید شما از هر زمانی که شروع به این کار می‌کنید برنده‌اید.

چرا می‌گویم برنده‌اید برای اینکه مدیتیشن در هر لحظه‌ای که آغازش کنید شما را به منبع اصلی‌تان وصل می‌کند و در این وصل شدن دیگر زمان معنا ندارد و وقتی که شما وصل می‌شوید در بیزمانی هستید و دیگر فرقی نمی‌کند که شما قبلن مدیتیشن کرده‌اید یا نه. شما دیگر وصل و نورانی شده‌اید. شما به منبع درونی و منبع نورانی خود وصل شده‌اید.

از زمانی که تصمیم می‌گیرید که مدیتیشن را شروع کنید نور درون شما به منبع اصلی خود وصل می‌شود و در صدد شفای شما بر می‌آید.

می گویم شفا چون شفا با درمان فرق دارد.

درمانی که توسط علم پزشکی انجام می‌گیرد ( با تمام احترامی که برای پزشکان قائلم) بر ظاهر بیماری تمرکز دارد، اما شفا عامل بیماری را جسته و بر روی آن کار می‌کند تا به طور کامل شفا حاصل شود.

به طور مثال ممکن است شما درد بر روی شانه‌های خود احساس کنید و به پزشک مراجعه کنید. پزشک به شما تعدادی قرص و دارو جهت رفع گرفتگی عضلات شما می‌دهد اما اگر مدتی مدیتیشن کنید و بر شفای درد خود تمرکز کنید ممکن است این درد شانه برای تحمل باری که در زندگی به دوش می‌کشید و یا نبخشیدن خود باشد. شفا با حل و فصل این مسائل در درون شما حاصل می‌شود.

پس شروع به مدیتیشن کنید در هر سن و هر موقعیتی که هستید. مطمئن باشید که به نفع شما خواهد بود.

به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

برای دانلود آنی این کتاب فقط کافی است ایمیل خودتان را در قاب زیر وارد کنید (پس از وارد کردن ایمیل کتاب به طور خودکار به پوشۀ دانلودهای سیستم شما اضافه خواهد شد):