پرانا چیست؟راههای دریافت آن کدامند؟

 

پرانا چیست؟

در این مقاله به این موضوع می‌پردازم که پرانا چیست و از چه طریق دریافت می‌شود، منابع پرانا کدام ها هستند و آیا همه موجودات می توانند از پرانا برخوردار باشند یا خیر.

پرانا انرژی حیاتی است که در بدن اتری ما در جریان است. همانطور که بدن فیزیکی ما با مولکول های اکسیژن تغذیه می‌شود، بدن اتری ما با پرانا تغذیه می‌شود و پرانا از طریق تنفس دریافت می‌گردد.

به طور ساده تر همان نا و انرژی که ما ایرانی ها از آن در کلاممان استفاده می‌کنیم پراناست. زمانی که باید کاری را انجام دهیم و می گوییم نا ندارم، جان ندارم یا امروز خیلی انرژی دارم، در اصل از پرانا حرف می‌زنیم.

پرانا بین بدن فیزیکی و بدن اتری ما ارتباط برقرار می کندو این ارتباط از طریق چاکراهها انجام می‌شود. در اصل بدن اتری ما انرژی کیهانی را دریافت می‌کند و از طریق چاکراهها به بدن فیزیکی انرژی را منتقل می‌کند.

منابع پرانا:

پرانا از سه طریق دریافت می شود

1-زمین: زمین به علت اینکه تشابه مولکولی بسیاری با بدن فیزیکی ما دارد میتواند منبع خوبی برای دریافت انرژی باشد. با پای برهنه روی سطح خاکی یا ماسه‌ی کنار ساحل قدم زدن پرانای زیادی را وارد بدن ما می‌کند.

2- هوایی که تنفس میکنیم: هوایی که ما تنفس می کنیم دارای بالاترین سطح پراناست. به همین خاطر است که در اکثر مراقبه ها از پرتو جوها خواسته می شود با آگاهی نفس بکشند. اگر تنفس آرام و با آگاهی باشد پرانا بهتر و عمیقتر جذب خواهد شد. توصیه میشود حداقل روزی ده تا پانزده دقیقه تنفس آگاهانه داشته باشیم تا پرانای کل روز تامین شود.

3-خورشید: پرانای خورشید از جنس نور است. حمام آفتاب راه خوبی برای جذب پرانای خورشیدی است.

 

طبق تحقیقات به عمل آمده همه ی موجودات زنده از پرانا استفاده می کنند.

پرانا هما نیروی حیات است. همان که مارا زنده نگه داشته و به همه ی موجودات زندگی می بخشد.

با تنفس صحیح و قدم زدن با پای بدون پوشش روی زمین و در معرض نور خورشید قرار گرفتن انرژی ما وصف ناپذیر خواهد شد.

تجربیات خود را در این زمینه با من به اشتراک بگذارید.

به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

3 پاسخ

  1. درود بر شما خانم اسلامی گرامی
    نوشته‌ شما به نظرم جالب اومد. شاید بهتر بود موضوع پرانا رو با شواهد و روابط علمی توضیح می‌دادید. مخصوصن اگر بدن اتری رو با لینکی به پست دیگر شرح بدید خیلی خوبه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

برای دانلود آنی این کتاب فقط کافی است ایمیل خودتان را در قاب زیر وارد کنید (پس از وارد کردن ایمیل کتاب به طور خودکار به پوشۀ دانلودهای سیستم شما اضافه خواهد شد):