شاید برای شما هم اتفاق بیوفتد

شاید برای شما هم اتفاق بیوفتد

با شنیدن این جمله حتمن به یاد کلید اسرار می‌افتید اما واقعن برای من اتفاق افتاد.

با خودم عهد بستم صبح ها ساعت 4 الی 5 صبح بیدار شوم و سحر خیزی را تجربه کنم. قبلن تجربه کرده بودم اما نیتی برایشان تعیین نکرده بودم. این سری برای خودم نیت تعیین کردم. تا صدای درونم، صدای خودم و آن کاری که فقط من در دنیا انجامش می‌دهم را به من بگوید.

آن صدایی که وال در سفر کوانتومی وال تنها یافت. آن صدایی که جولیا کامرون از آن می‌نوشت. آن صدایی که وین دایر برای شنیدنش ساعت سه صبح بیدار می‌شد.

شاید هم جو گیر شده‌ام.

بلافاصله پس از شنیدن آن صدا شروع به نوشتن کردم. دلم می‌خواست احساسم در این لحظه ثبت شود و خوانندگانم در احساسم شریک باشند. نمی‌دانم صبح چندم سحر خیزی‌ام بود اما صبح روز چهاردهم شهریور ساعت شش و ده دقیقه صبح به هنگام انجام تمرینات یوگا بودم که این ایده به ذهنم رسید.

حتمن تا الان برایتان جالب شده که آن ایده چه می‌تواند باشد.

خودم هم برای گفتنش هیجان دارم اما بگذارید کمی از پیشینه‌ی خودم و یوگا بگویم.

آشنایی من با یوگا به زمانی بر‌می‌گردد که دوران افسردگی پس از زایمان فرزند دومم را سپری می کردم. من که از 7 سالگی از خانه بیرون زده بودم برای درس خواندن یا بعد تر ها برای رفتن به سرکار، حالا در سن 37 سالگی مادر دو فرزند بودم و کارم شده بود شستن و پختن و تماشای سریال های ترکی.

حتی با کتاب ها هم قهر کرده بودم و به طرز وحشتناکی اضافه وزن پیدا کرده بودم.

خواهر کوچکی دارم که خیلی از وقتهایی که من خودم را فراموش می کنم مرا به خودم می آورد. در آن زمان خودش به کلاس یوگا می رفت و به من پیشنهاد داد که یوگا را برای التیام و تحمل این دوران امتحان کنم.

من هم در همان کلاسی که او میرفت ثبت نام کردم و با خودم گفتم من آدم هیجانی و برون گرایی هستم کلاس یوگا به درد آدم های درون گرا می خورد اما برای اینکه کمتر در خانه بمانم و کمی از فضای کسل کننده خانه دور شوم یوگا را شروع کردم.

از آن ثبت نام الکی حدود 4 سال گذشت و من یوگا را عاشقانه دنبال کردم. با خودم فکر می کردم چقدر به آن احتیاج داشتم. یوگاعلاوه بر اینکه افسردگی مرا درمان کرد، مرا با خودم رو به رو کرد. با یوگا من به رازهای جهان هستی پی بردم و فهمیدم من این بدنم و این پوست و استخوان نیستم. من در درون خود خدایی دارم از جنس او. آن جریان زندگی که به ما وجود بخشیده، در من هم هست و من می توانم مانند او خلاق باشم.

الان که حدود ده سال از آن ثبت نام فرمالیته میگذرد من چقدر ممنون خواهرم و آن شرایط سخت و غیر قابل تحمل هستم که مرا به سمت یوگا و مدیتیشن سوق داد.

خوب می‌روم سراغ ایده ای که ساعت شش و ده دقیقه صبح روز چهاردهم شهریور به ذهنم خطور کرد.

سیکل شخصی – بله این چیزی بود که صدای درونم در ذهنم تکرار کرد. مدام کلمه‌ی سیکل شخصی ، سیکل شخصی برایم تکرار می‌شد . مطمئنم این دو کلمه برای شما مفهومی ندارد البته تا زمانی که برایتان توضیح دهم و به قولی رمز گشایی کنم.

ما در یوگا زمانی که چند حرکت وابسته به هم را پشت سر هم انجام می‌دهیم یک سیکل را تشکیل داده‌ایم. مزایای انجام حرکات در سیکل می‌تواند موضوع یک مقاله‌ی دیگر باشد. اما به طور اختصار می‌گویم که اگر شما حرکات را به صورت اصولی و پشت هم انجام دهید می‌توانند برای شما چربی سوزی و عرق کردن حتی با یوگا برای شما ایجاد کنند.

حالا چرا سیکل شخصی؟

من خودم به شخصه کلاسهای یوگای فراوانی چه داخلی و چه به صورت آنلاین خارج از کشور شرکت کرده‌ام. کلاسها دو تا سه بار در هفته برگزار می‌شدند اما تا زمانی که من خودم برای خودم سیکل شخصی طراحی نکردم و هر روزه آن را انجام ندادم نتایج حاصل نمی‌شد. همیشه به خودم می‌گفتم چرا نمی‌توانم مثل فلان مربی آن حرکت خاص را انجام دهم، یا چرا آنطور که دلم می‌خواهد به اندام دلخواهم نمی‌رسم؟

این بود که سیکل شخصی خودم را طراحی کردم و هر روز که ساعت 4 تا 5 صبح بیدار می شدم انجامش می‌دادم. به مروز زمان هر کسی مرا می‌دید می‌گفت چقدر لاغر شدی، یا خوش به حالت چقدر سرحالی، با اینکه صبح‌ها خیلی زود از خواب بیدار می‌شوم اما در طول روز انرژی زیادی برای انجام کارها دارم. باید بگویم که من مادر دو فرزند هستم و هر مادری می‌داند کسی که بچه دارد با چه مسائلی سروکله میزند.

حالا من مفتخرم اعلام کنم با توجه به سابقه ی انجام یوگا در سالهای متمادی و داشتن مدرک بین المللی مربیگری یوگا توانایی طراحی سیکل شخصی شما را دارم.

و اگر این سیکل بر اساس مسائلی که فرد دارد مثل چاقی، دردهای ستون فقرات، درد در مفاصل، یا حتی برای شروع یک روز سرشار از انرژی طراحی شده باشد، آن سیکل می‌تواند شخصی و برای شخص شما باشد.

شاید بخواهید بدانید این کار به چه شکل انجام می شود؟

از شما شرح حال می‌گیرم و طی مصاحبه‌ی تلفنی که با شما خواهم داشت البته با تعیین وقت قبلی به قصد شما از داشتن سیکل شخصی آگاه خواهم شد و طی چند روز سیکل شخصی تان را طراحی می‌کنم.

از آنجایی که این سیکل مخصوص شماست می‌تواند نقاط ضعف بدنی شما را تقویت کرده و نقاط قوت شما را ارتقا دهد.

خبر خوب اینکه هر کسی سیکل شخصی اش را سفارش دهد یک جلسه نیم ساعته تمرین هوازی از من هدیه خواهد گرفت. می‌توانید تمرینات سیکل شخصی‌تان  را سه روز در هفته انجام دهید و دو روز آن را به تمرینات هوازی اختصاص دهید  و یک روزرا برای استراحت تعیین کنید.

لازم به ذکر است سیکل شخصی تان باید به روز شود و هر موقع که احساس کردید تمرینات سیکل شخصی برای بدنتان عادی شد و بدن شما آن تمرینات را در خود حل کرده و به قولی بدنتان نرم شد تمرینات چالشی‌تری را برایتان انتخاب می‌کنیم.

هزینه‌ی داشتن سیکل شخصی با توجه به اینکه من پس از گرفتن شرح حال با توجه به آناتومی بدن هر شخص باید به کتابها و مراجع مختلف رجوع کنم و طراحی مورد استفاده‌ی هر شخص را به صورت جداگانه طراحی کنم و مطمئنن وقت و انرژی زیادی از من خواهد گرفت، اما با عشقی که به کارم دارم و با توجه به اینکه دلم می‌خواهد افراد بیشتری از جامعه با یوگا آشنا  شوند و از آن سود ببرند، با توجه به اینکه دارو و دکترچقدر می‌تواند هزینه برباشد و شما با داشتن این سیکل شخصی چقدر سود می‌کنید با احترام مبلغ 500 هزار تومان را در نظر گرفته‌ایم تا همه بتوانند سیکل شخصی خودشان را داشته باشند.با آن تمرین کنند و از بسیاری از بیماریها جلوگیری کنند یا درمان شوند.

برای داشتن سیکل شخصی با شماره ای که اعلام می کنم تماس بگیرید و یا پیام دهید.

09397699900

امیدوارم شما هم مانند من از سیکل شخصی تان نتیجه ی مورد نظرتان را بگیرید.

به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

برای دانلود آنی این کتاب فقط کافی است ایمیل خودتان را در قاب زیر وارد کنید (پس از وارد کردن ایمیل کتاب به طور خودکار به پوشۀ دانلودهای سیستم شما اضافه خواهد شد):