توصیه اکید برای نویسنده تازه کار

به نظر من نوشتن صفحات صبحگاهی را علاوه بر صبح زود وسط روز و آخر روز هم باید نوشت . من اسمش را صفحات پاکسازی ذهن یا صفحات ذهن پاک نامیده ام . هر زمان در طول روز احساس کردی داری با خودت کلنجار میروی دفترت را باز کن و بنویس آنگاه ذهنت شفاف تر میشود و میتوانی در باره موضوعی که می اندیشی و میخواهی بنویسی رو راست تر و بی قضاوت تر باشی . دیگر نوشته ات از سر نارضایتی یا شکایت از قشر خاصی نیست . از سر عشق مینویسی .
به عنوان یک نویسنده تازه کار تمرین پنج تا پنج دقیقه را پیشنهاد میکنم . این تمرین را از استادم آقای شاهین کلانتری آموخته ام و ایشان در سایت خود به صورت کامل آنرا توضیح داده اند. در ابتدااین تمرین به صورت چالش برگزار شده بود اما به مرور زمان تبدیل به تمرینی شد که هر نویسنده را پویا و زنده نگه میدارد . به شما پیشنهاد میدهم که این کار را خیلی جدی بگیرید و انجامش دهید فقط انجامش دهید و نتیجه را با بقیه به اشتراک بگذارید برای من خیلی کار گشا است و به ذهن من نظم و انسجام میبخشد .

از تجربه ام بگویم اینکه حتی میتوانی یکی از خانه ها را به خاطر این پر کنی که لیست خریدت را به نحو زیبایی نوشته ایی.
مثل نمونه من . در کار خود خلاقیت و هنر ترکیب کنید .

1 – آماده کردن وسایل برای عزم سفر
2 – نوش جانیدن صبحانه به اعضای محترم خانواده
3 – چک کردن مجدد خاموش شدنیها
4 – خرید یک عدد دستکش برای ظرف شستشوییدن
5 – گذاشتن غذا برای دو هاپوی تحت حمایتمان
و و و و به این صورت نوشتن را وارد زندگی خود میکنید و به عنوان یک نویسنده. نه حرفه ایی و نه به آن داغانی قبل مینویسی و لذتش را میبری .

به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

برای دانلود آنی این کتاب فقط کافی است ایمیل خودتان را در قاب زیر وارد کنید (پس از وارد کردن ایمیل کتاب به طور خودکار به پوشۀ دانلودهای سیستم شما اضافه خواهد شد):